Data publikacji: 31.10.2025
Marka Phlov, której współwłaścicielką i ambasadorką jest Anna Lewandowska, wchodzi w nowy segment rynku, prezentując linię Phlov Make-up oraz pielęgnację inspirowaną koreańskimi rytuałami. Seria K-skin oraz kosmetyki z mikroigłami uzupełnią portfolio marki jeszcze w tym roku.
Marka kosmetyczna Phlov, której współwłaścicielką i ambasadorką jest Anna Lewandowska, wprowadza nowości i wchodzi w nowe segmenty rynkowe. Z linią Phlov Make-up dołącza do marek, które będą rywalizowały w kategorii kosmetyków do makijażu.
– Długo przekonywałam wspólników do tego kroku, a prace nad produktami trwały 4 lata. Naszym priorytetem było połączenie pielęgnacji z makijażem z dużym naciskiem na pielęgnację – mówiła Anna Lewandowska podczas konferencji prasowej dla mediów i twórców internetowych, która odbyła się 30 października br. w Warszawie. Przyznała również, że sama jest zwolenniczką minimalizmu w makijażu, a pielęgnację skóry stawia na pierwszym miejscu.
Wyświetl ten post na Instagramie
– To zgodne z trendami – potwierdziła Klaudia Jóżwiak, make-up artist:
Odchodzi się od mocnych, przerysowanych makijaży i właśnie taka jest ta linia produktów. Ania postawiła na pielęgnacyjne działanie, kolory są stonowane, a całość pomyślana tak, aby każda kobieta mogła łatwo wykonać makijaż przy użyciu tych produktów.
Pokaż się branży Beauty Dołącz do katalogu topowych marek i pokaż swoją ofertę tysiącom salonów beauty!
Nowością w portfolio Phlov jest także pielęgnacja koreańska, ale w wydaniu dostosowanym do naszego rynku.
– Koreanki mają inną cerę, nie jest ona taka jak cera Polek przesuszona, nie jest tak skłonna do podrażnień, jest bardziej nawilżona
– mówiła Agnieszka Juszczak, odpowiedzialna za dział R&D w Phlov.
– Koreanki mają też zdecydowanie więcej czasu, Polki są zabiegane. Stwierdziliśmy, że zaproponujemy koreański styl, ale w europejskim wydaniu. Dlatego to będą trzy produkty, w których zostało skondensowanych słynnych 10-kroków pielęgnacji koreańskiej. Wszystkie produkty testuję osobiście
– podkreśliła Anna Lewandowska. Seria K-skin zadebiutuje na rynku w grudniu br.
Microneedle to kolejna nowość – kosmetyki inspirowane zabiegami estetycznymi wykorzystujące mikroigły ze sproszkowanych gąbek nasączone składnikami aktywnymi. Preparaty nie zastąpią mezoterapii igłowej, bo jest tu zupełnie inny mechanizm – mikroigły działają tylko w naskórku przez 12 godzin i wnikając w niego, uszkadzając, mobilizują do szybszej regeneracji. Nasączone substancjami aktywnymi stopniowo uwalniają je – dając szybki efekt ujędrnienia, nawilżenia skóry. To rozwiązanie dla osób, które nie są zdecydowane na zabiegi estetyczne z użyciem igły.
Anna Lewandowska to polska sportsmenka i działaczka sportowa, bizneswoman, coach, trenerka personalna, dietetyczka i osobowość medialna. Jej marki to kosmetyki Phlov oraz zdrowa żywność Foods by Ann. Jest propagatorką zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej i zdrowej diety – stworzyła własną platformę i aplikację Diet & Training by Ann.

TAGI
Przeczytaj także