Data publikacji: 26.11.2025
Marka kosmetyczna Clarena przeszła kompleksowy rebranding, który obejmuje strategię, komunikację oraz identyfikację wizualną.
Nowe pozycjonowanie Clareny skupia się na podejściu naukowym i edukacyjnym, kierowanym przede wszystkim do profesjonalistów. Marka odchodzi od emocjonalnych haseł i standardowego “beauty talku”, stawiając w centrum składniki aktywne i ich mechanizmy działania.
W komunikacji dominują treści edukacyjne, które wyjaśniają działanie produktów. Strategia opiera się na czterech kluczowych filarach: naukowym DNA marki, roli składników jako podstawy produktów, edukacji i budowaniu zaufania oraz odpowiedzialności językowej.
Wyświetl ten post na Instagramie
W ramach rebrandingu powstała także nowa linia B2C – Clarena Daily Lab, która ma być “przedłużeniem doświadczenia salonowego w domowym zaciszu”.
W pracach nad zmianami wzięło udział Leniva Studio. Agencja odpowiadała za stworzenie nowego systemu wizualnego marki. Powstał odświeżony logotyp, nowa typografia, paleta kolorystyczna oraz szata graficzna strony internetowej i materiałów drukowanych, takich jak katalogi i gazetki. Projektanci podkreślają, że rebranding został opracowany z myślą o spójności, skalowalności oraz zgodności z naukowym charakterem Clareny.
Clarena należy do spółki Popławska Group. W swoim portfolio ma kosmetyki gabinetowe oraz platformę edukacyjną dla salonów kosmetycznych Clarena PRO, a także linie kosmetyczne do stosowania w domu.
Pokaż się branży Beauty Dołącz do katalogu topowych marek i pokaż swoją ofertę tysiącom salonów beauty!
TAGI
Przeczytaj także