Ponieważ prowadzenie salonu beauty to inwestycja, której należy oddać sprawiedliwość. Może pochłonąć kilkaset tysięcy złotych, których ulokowanie w opłacalny biznesowo sposób jest możliwe, jednak wymaga rozwagi i rozsądnych argumentów – te znajdziesz w niniejszym raporcie.
SPIS TREŚCI:
- Wstęp
- Salon beauty w liczbach
- Klient w salonie beauty
- Jak często klienci korzystają z usług salonów beauty?
- Ile pieniędzy miesięcznie wydają na korzystanie z usług salonu?
- Z jakich usług korzystają klienci najchętniej?
- Media społecznościowe
- Jakie są najpopularniejsze wśród klientów media społecznościowe?
- Jakie treści publikowane w mediach społecznościowych są najbardziej popularne wśród klientów?
- Umawianie wizyty w salonie beauty
- Jaki jest preferowany przez klientów sposób umawiania się na wizytę?
- Jaki jest preferowany przez klientów sposób przypominania o wizycie w salonie?
- Wizyta w nowym salonie beauty
- Dlaczego klienci decydują się na skorzystanie z usług salonu, w którym jeszcze nigdy nie byli?
- Co najbardziej odstrasza klientów od skorzystania z usług salonu, w którym jeszcze nigdy nie byli?
- Najważniejsze czynniki wpływające pozytywnie na klientów w salonach kosmetycznych
- Co klienci najbardziej cenią w swoich ulubionych salonach kosmetycznych?
- Jakie udogodnienia znajdujące się w salonach kosmetycznych są najcenniejsze dla klientów?
- 11 rzeczy, których klienci oczekują od Twojego salonu beauty
Autor: Żaneta Stanisławska
Stron: 35
Twój zakup wspiera działania fundacji Beauty Razem
Fundacja Beauty Razem jest profesjonalną organizacją społeczną branży beauty, która wprowadziła VAT 8% na usługi kosmetyczne. Skupia 100 tys. specjalistów wszystkich dziedzin urodowych. Tworzy polskie prawo, wizerunek branży i szeroko zakrojone akcje edukacyjne i społeczne. Ze względu na popularność grupy na Facebooku którą prowadzi, często jest z nią utożsamiana.
Beauty Razem powstała w 2020 roku. Od lipca 2024 roku przekształciła się w Fundację Beauty Razem. W ten sposób oddziela działalność społeczną (reprezentacja, media, edukacja) od komercyjnej (usługi biznesowe dla Członków) bilansując budżet.
Do Fundacji można dołączyć przez zakup Kart Członkowskich i usług dla salonów, pozwalających Członkom zarabiać średnio 10.000 zł rocznie więcej.
Misją Beauty Razem jest wspieranie Członków w decyzjach w czasokresie ich funkcjonowania w branży beauty. Chcemy zapewniać Im każdą usługę biznesową, jakiej potrzebują, by zarabiali więcej.
Wizją Beauty Razem jest dumna i bogata europejska branża beauty. Wierzymy, że każdy zasługuje na finansowy i psychiczny dobrostan.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.