Z książki dowiesz się, jak prowadzić profil firmowy w social mediach, tworzyć angażujące i efektywne kampanie reklamowe oraz jakie narzędzia wyróżnią Twój salon. Znajdziesz tutaj również praktyczne wskazówki.
W portalach społecznościowych możliwości są nieskończone. Dzięki tej książce poznasz tajniki działania w sieci, a social media marketing nie będzie Ci obcy. Przeczytaj już teraz – zainspiruj się i pomóż swojej marce osiągnąć sukces.
SPIS TREŚCI:
- WSTĘP
- FACEBOOK
- Menedżer firmy – dlaczego targetowanie reklam staje się z nim łatwiejsze?
- Piksel Facebooka – czym jest i dlaczego powinnaś go zainstalować na swojej stronie?
- Jak utworzyć sklep na Facebooku i co nam to daje?
- Cztery rodzaje reklam na Facebooku, które sprawdzają się w salonie beauty
- Ustalenie person i celów jako podstawa skutecznego targetowania reklam na Facebooku
- Remarketing na Facebooku krok po kroku
- Jak skutecznie pozyskiwać kontakty do klientów za pomocą Facebooka
- Rozmiary grafik na Facebooku w pigułce
- Ściąga
- INSTAGRAM
- Jak zaplanować konto firmowe na Instagramie
- Top 5 aplikacji, dzięki którym wyróżnisz swój profil
- Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową na Instagramie
- Współpraca z Influencerami. Czy warto w nią zainwestować?
- Pięć profili na Instagramie, które Cię zainspirują
- Rozmiary grafik na Instagramie w pigułce
- MESSENGER
- Dlaczego reklama w Messengerze może być skuteczniejsza niż na tablicy?
- Jak stworzyć reklamę w Messengerze?
- Rozmiary grafik w Messenegrze.
- PODSUMOWANIE
Autor: Żaneta Stanisławska
Stron: 95
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.