Dzięki tej książce nauczysz się komunikacji z różnymi typami osobowości od choleryka po flegmatyka. Co więcej, nauczysz się rozróżniać różne rodzaje klientów, poznasz wskazówki, dzięki którym od razu zorientujesz się, z jakim klientem masz do czynienia.
Ten E-book to także instrukcja poprawnej komunikacji z klientem. Znajdziesz w niej informacje na temat kontaktu wzrokowego, wokalizacji, organizacji otoczenia oraz wielu innych istotnych czynników, które realnie wpłynął na Twoją codzienną pracę.
SPIS TREŚCI:
- Osobowość klienta
- sangwinik
- melancholik
- cholery
- flegmatyk
- Rodzaje klientów
- Klient ze spojrzeniem ogólnym
- Klient ze spojrzeniem szczegółowym
- Klient zgodny
- Klient negujący
- Klient zorientowany na problemy
- Klient zorientowany na cel
- Klient samodzielny
- Klient opierający się na opinii innych
- Klient systematyczny
- Klient chaotyczny
- Komunikacja z klientem
- Komunikacja interpersonalna
- Komunikacja werbalna
- Komunikacja niewerbalna
- Kontakt wzrokowy
- Wokalizacja
- Dotyk, dystans fizyczny i przestrzeń
- Wygląd fizyczny
- Organizacja otoczenia
- Test osobowości Hipokratesa
Autor: Żaneta Stanisławska
Stron: 44
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.