fbpx

Twój salon w social media

99,00  z VAT

E-book „Twój salon w social media” omawia jak promować salon beauty w social mediach. To instrukcja obsługi kanałów społecznościowych. Niezbędnik każdej osoby prowadzącej swoje przedsiębiorstwo, która chce skutecznie docierać do klientów.

Z książki dowiesz się, jak prowadzić profil firmowy w social mediach, tworzyć angażujące i efektywne kampanie reklamowe oraz jakie narzędzia wyróżnią Twój salon. Znajdziesz tutaj również praktyczne wskazówki.

W portalach społecznościowych możliwości są nieskończone. Dzięki tej książce poznasz tajniki działania w sieci, a social media marketing nie będzie Ci obcy. Przeczytaj już teraz – zainspiruj się i pomóż swojej marce osiągnąć sukces.

SPIS TREŚCI:

  1. WSTĘP
  2. FACEBOOK
    1. Menedżer firmy – dlaczego targetowanie reklam staje się z nim łatwiejsze?
    2. Piksel Facebooka – czym jest i dlaczego powinnaś go zainstalować na swojej stronie?
    3. Jak utworzyć sklep na Facebooku i co nam to daje?
    4. Cztery rodzaje reklam na Facebooku, które sprawdzają się w salonie beauty
    5. Ustalenie person i celów jako podstawa skutecznego targetowania reklam na Facebooku
    6. Remarketing na Facebooku krok po kroku
    7. Jak skutecznie pozyskiwać kontakty do klientów za pomocą Facebooka
    8. Rozmiary grafik na Facebooku w pigułce
    9. Ściąga
  3. INSTAGRAM
    1. Jak zaplanować konto firmowe na Instagramie
    2. Top 5 aplikacji, dzięki którym wyróżnisz swój profil
    3. Jak stworzyć skuteczną kampanię reklamową na Instagramie
    4. Współpraca z Influencerami. Czy warto w nią zainwestować?
    5. Pięć profili na Instagramie, które Cię zainspirują
    6. Rozmiary grafik na Instagramie w pigułce
  4. MESSENGER
    1. Dlaczego reklama w Messengerze może być skuteczniejsza niż na tablicy?
    2. Jak stworzyć reklamę w Messengerze?
    3. Rozmiary grafik w Messenegrze.
  5. PODSUMOWANIE

Autor: Żaneta Stanisławska
Stron:
95

Informacje dodatkowe

Nazwa na fakturze

E-book: Twój salon w social media

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.