Na rynku branży Beauty istnieje duża konkurencja. Dlaczego powstaje konkurencja, jakie są jej rodzaje i jak się wyróżnić na już przepełnionym rynku – te informacje znajdziesz w tym e-booku.
SPIS TREŚCI:
- Dlaczego powstaje konkurencja
- Rodzaje konkurencji
- Zdrowa konkurencja
- Niezdrowa konkurencja
- Jak analizować działania konkurencji
- Lokalizacja
- Oferta i usługi
- Polityka cenowa
- Strategia marketingowa
- Kanały konkurencji
- Strona internetowa
- Social media
- Facebook Ads, Google Ads
- Newsletter
- Kiedy konkurencja staje się nieistotna – dobre strony konkurencji
- Skoncentruj się na swoich klientach
- Segmentacja rynku
- Budowanie wartości usług
- Jak się wyróżnić
- Wąska specjalizacja
- Zrozumienie potrzeb klienta
- Współpraca z konkurencją
- Dodawaj wartościowe wpisy na mediach społecznościowych
- Monitoruj media społecznościowe
- Zakończenie
- Formularz analizy konkurencji
Autor: Żaneta Stanisławska
Stron: 42
Twój zakup wspiera działania fundacji Beauty Razem
Fundacja Beauty Razem jest profesjonalną organizacją społeczną branży beauty, która wprowadziła VAT 8% na usługi kosmetyczne. Skupia 100 tys. specjalistów wszystkich dziedzin urodowych. Tworzy polskie prawo, wizerunek branży i szeroko zakrojone akcje edukacyjne i społeczne. Ze względu na popularność grupy na Facebooku którą prowadzi, często jest z nią utożsamiana.
Beauty Razem powstała w 2020 roku. Od lipca 2024 roku przekształciła się w Fundację Beauty Razem. W ten sposób oddziela działalność społeczną (reprezentacja, media, edukacja) od komercyjnej (usługi biznesowe dla Członków) bilansując budżet.
Do Fundacji można dołączyć przez zakup Kart Członkowskich i usług dla salonów, pozwalających Członkom zarabiać średnio 10.000 zł rocznie więcej.
Misją Beauty Razem jest wspieranie Członków w decyzjach w czasokresie ich funkcjonowania w branży beauty. Chcemy zapewniać Im każdą usługę biznesową, jakiej potrzebują, by zarabiali więcej.
Wizją Beauty Razem jest dumna i bogata europejska branża beauty. Wierzymy, że każdy zasługuje na finansowy i psychiczny dobrostan.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.