fbpx

Klient i Ty czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości

149,00  z VAT

lub za 0,00 zł z Kartą członkowską - sprawdź teraz

E-book “Klient i Ty, czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości” to niezbędnik każdej osoby pracującej w branży Beauty.

Gwarantuje Ci, że po przeczytaniu tej książki już nigdy żaden klient nie będzie stanowił dla Ciebie wyzwania.

 

149,00  z VAT

lub za 0 zł z Kartą członkowską

Dodaj do koszyka

Pliki pobierasz od razu po zakupie
Materiał przygotowany przez ekspertów
Dostosowany dla Branży Beauty
Bezpieczne metody płatności
tPay

Dzięki tej książce nauczysz się komunikacji z różnymi typami osobowości od choleryka po flegmatyka. Co więcej, nauczysz się rozróżniać różne rodzaje klientów, poznasz wskazówki, dzięki którym od razu zorientujesz się, z jakim klientem masz do czynienia.

Ten E-book to także instrukcja poprawnej komunikacji z klientem. Znajdziesz w niej informacje na temat kontaktu wzrokowego, wokalizacji, organizacji otoczenia oraz wielu innych istotnych czynników, które realnie wpłynął na Twoją codzienną pracę.

SPIS TREŚCI:

  1. Osobowość klienta
    1. sangwinik
    2. melancholik
    3. cholery
    4. flegmatyk
  2. Rodzaje klientów
    1. Klient ze spojrzeniem ogólnym
    2. Klient ze spojrzeniem szczegółowym
    3. Klient zgodny
    4. Klient negujący
    5. Klient zorientowany na problemy
    6. Klient zorientowany na cel
    7. Klient samodzielny
    8. Klient opierający się na opinii innych
    9. Klient systematyczny
    10. Klient chaotyczny
  3. Komunikacja z klientem
    1. Komunikacja interpersonalna
    2. Komunikacja werbalna
    3. Komunikacja niewerbalna
    4. Kontakt wzrokowy
    5. Wokalizacja
    6. Dotyk, dystans fizyczny i przestrzeń
    7. Wygląd fizyczny
    8. Organizacja otoczenia
    9. Test osobowości Hipokratesa

Autor: Żaneta Stanisławska
Stron:
44

Twój zakup wspiera działania fundacji Beauty Razem

Fundacja Beauty Razem jest profesjonalną organizacją społeczną branży beauty, która wprowadziła VAT 8% na usługi kosmetyczne. Skupia 100 tys. specjalistów wszystkich dziedzin urodowych. Tworzy polskie prawo, wizerunek branży i szeroko zakrojone akcje edukacyjne i społeczne. Ze względu na popularność grupy na Facebooku którą prowadzi, często jest z nią utożsamiana.

Beauty Razem powstała w 2020 roku. Od lipca 2024 roku przekształciła się w Fundację Beauty Razem. W ten sposób oddziela działalność społeczną (reprezentacja, media, edukacja) od komercyjnej (usługi biznesowe dla Członków) bilansując budżet.

Do Fundacji można dołączyć przez zakup Kart Członkowskich i usług dla salonów, pozwalających Członkom zarabiać średnio 10.000 zł rocznie więcej.

Misją Beauty Razem jest wspieranie Członków w decyzjach w czasokresie ich funkcjonowania w branży beauty. Chcemy zapewniać Im każdą usługę biznesową, jakiej potrzebują, by zarabiali więcej.

Wizją Beauty Razem jest dumna i bogata europejska branża beauty. Wierzymy, że każdy zasługuje na finansowy i psychiczny dobrostan.

Informacje dodatkowe

Nazwa na fakturze

E-book: Klient i Ty czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Może spodoba się również…

  • Szpilki na salonach czyli jak utrzymać wysoki standard w biznesie beauty

    149,00  z VAT

    lub za 0 zł z Kartą członkowską

    Dodaj do koszyka
  • Czego oczekuje klient w salonie beauty? Piękno w liczbach

    149,00  z VAT

    lub za 0 zł z Kartą członkowską

    Dodaj do koszyka
  • Jak znaleźć super pracownika. Rekrutacje w branży Beauty i nie tylko.

    149,00  z VAT

    lub za 0 zł z Kartą członkowską

    Dodaj do koszyka
  • Wizerunek salonu i jego wpływ na klientów

    149,00  z VAT

    lub za 0 zł z Kartą członkowską

    Dodaj do koszyka
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pusty

        Pobieraj materiały od Beauty Razem za darmo!

        Wybierz swoją kartę członkowską, oszczędzaj i zarabiaj więcej. Mamy wszystko czego potrzebujesz w swoim biznesie beauty!

        POZNAJ SZCZEGÓŁY