fbpx

Klient i Ty czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości

99,00  z VAT

E-book „Klient i Ty, czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości” to niezbędnik każdej osoby pracującej w branży Beauty.

Gwarantuje Ci, że po przeczytaniu tej książki już nigdy żaden klient nie będzie stanowił dla Ciebie wyzwania.

 

Dzięki tej książce nauczysz się komunikacji z różnymi typami osobowości od choleryka po flegmatyka. Co więcej, nauczysz się rozróżniać różne rodzaje klientów, poznasz wskazówki, dzięki którym od razu zorientujesz się, z jakim klientem masz do czynienia.

Ten E-book to także instrukcja poprawnej komunikacji z klientem. Znajdziesz w niej informacje na temat kontaktu wzrokowego, wokalizacji, organizacji otoczenia oraz wielu innych istotnych czynników, które realnie wpłynął na Twoją codzienną pracę.

SPIS TREŚCI:

  1. Osobowość klienta
    1. sangwinik
    2. melancholik
    3. cholery
    4. flegmatyk
  2. Rodzaje klientów
    1. Klient ze spojrzeniem ogólnym
    2. Klient ze spojrzeniem szczegółowym
    3. Klient zgodny
    4. Klient negujący
    5. Klient zorientowany na problemy
    6. Klient zorientowany na cel
    7. Klient samodzielny
    8. Klient opierający się na opinii innych
    9. Klient systematyczny
    10. Klient chaotyczny
  3. Komunikacja z klientem
    1. Komunikacja interpersonalna
    2. Komunikacja werbalna
    3. Komunikacja niewerbalna
    4. Kontakt wzrokowy
    5. Wokalizacja
    6. Dotyk, dystans fizyczny i przestrzeń
    7. Wygląd fizyczny
    8. Organizacja otoczenia
    9. Test osobowości Hipokratesa

Autor: Żaneta Stanisławska
Stron:
44

Informacje dodatkowe

Nazwa na fakturze

E-book: Klient i Ty czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.