Wrzucasz ogłoszenie i zapominasz? To podstawowy błąd w grupie Praca w Branży Beauty Razem. Najlepsi pozyskali na etaty ponad 20 osób z samej Grupy. Gdy zapomnisz o ogłoszeniu, będziesz mieć równe zero zgłoszeń. Wykonaj więc 6 kroków skutecznej rekrutacji w Grupie Praca.
To jest Twój indywidualny schemat. Wykonaj te kroki i ciesz się 50-krotnie większym zasięgiem:
Wtedy zobaczą Twoje ogłoszenie, a większość jest z innych miast i niektórzy chętnie Cię polecą.
Dzięki temu zobaczą go Twoi znajomi, którzy też mają znajomych z branży
Nic tak nie „sprzedaje” jak słowo „polecam”, a jako że mało kto widział Twoje ogłoszenie, nie poleci póki go nie poprosisz.
Możesz skorzystać z szablonu:
“Hej, szukam pracownika do salonu. Mam prośbę, otwórz proszę link i napisz komentarz z poleceniem, czy parę ciepłych słów. Bardzo mi pomożesz, dziękuję Ci bardzo!”
Tak działa algorytm Facebooka.
Uwaga: korzystaj wyłącznie z zakładki “Powiadomienia” na Facebooku i często je odświeżaj scrollując palcem w dół. Wyświetlą Ci się na niebiesko wszystkie nowe. Natychmiast na nie wchodź i reaguj.
Nic tak nie „sprzedaje” jak słowo „polecam”, a jako że mało kto widział Twoje ogłoszenie, nie poleci póki go nie poprosisz.
Możesz skorzystać z szablonu:
“Hej, szukam pracownika do salonu. Mam prośbę, otwórz proszę link i napisz komentarz z poleceniem, czy parę ciepłych słów. Bardzo mi pomożesz, dziękuję Ci bardzo!”
Tak działa algorytm Facebooka.
Uwaga: korzystaj wyłącznie z zakładki “Powiadomienia” na Facebooku i często je odświeżaj scrollując palcem w dół. Wyświetlą Ci się na niebiesko wszystkie nowe. Natychmiast na nie wchodź i reaguj.
Polecane dla Ciebie
Przedstawcie się jako zgrany, zaangażowany zespół.
Dzięki temu znajomym Twoich znajomych z Branży się wyświetli także Twoje. Większość z nich jest z innych miast, ale mają znajomych z Twojego.
Brawo. Przy odrobinie zaangażowania, zasięg Twojego ogłoszenia wzrósł 50-krotnie. Życzymy Ci kandydata marzeń i spełnienia planów rozwoju. Nigdy się nie poddawaj!
Jeśli te działania nie przyniosły efektów:
Pamiętaj, że cykl rekrutacji jest podobny do cyklu obsługi Klientki w salonie. Zaczynasz od emisji reklamy (ogłoszenia), pozyskujesz dane (potencjalnych pracowników), ale na końcu musisz rzetelnie ich obsłużyć (porozmawiać, przeanalizować czy spełnia wymogi, umówić się, spotkać, nawiązać relację, zweryfikować wymogi, ustalić warunki, podpisać umowę).
Dopiero po przejściu przez te kroki, przystępujesz do naturalnego cyklu zatrudnienia, czyli pracy, rozwoju, zakończenia współpracy, bo rzadko praca jest na całe życie.
Działaj do skutku i bądź aktywna. W Social Media, tylko angażując innych, masz bardzo dużą szansę szybko i tanio pozyskać kandydatów. Powodzenia!
Tylko 1 na 300 korzystających wspiera Beauty Razem finansowo.
Wesprzyj nas cegiełką:
i odebrać materiał w podziękowaniu.
Komentarze
Przeczytaj także
Branża Beauty czeka na oferty polityków. Przedstawia kandydatom w wyborach 3 postulaty, których oczekuje 100 tysięcy właścicieli salonów beauty w Polsce. Gra toczy się o wpływ na 10 milionów głosów, bo właśnie tyle wyborców zagości w salonach fryzjersko-kosmetycznych do 15 października 2023 r. UdostępnijTweetujUdostępnij
Już 9-10 września 2023 r. spotkamy się na targach BEAUTY FORUM 2023. Najważniejsze targi kosmetyczne-fryzjerskie dla profesjonalistów w Polsce odbędą się w CENTRUM EXPO XXI, przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Skorzystaj z rabatu 15% i dowiedz się, w którym kierunku podąża branża!
Dnia 22.07.2022 wspólnie branża medyczna i beauty zdefiniowały medycynę estetyczną-naprawczą. Pod definicją podpisało się w 12 godzin ponad 1000 osób ponad 30 zawodów, medycznych i niemedycznych. Łączne doświadczenie specjalistów przekracza 10.000 lat. UdostępnijTweetujUdostępnij