Data publikacji: 16.06.2025
Profesjonalna marka Jan Marini Skin Research zmienia nazwę na Marini SkinSolutions. Nowe logo marki pojawi się na opakowaniach produktów w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Marka Jan Marini Skin Research poinformowała o zmianie nazwy na Marini SkinSolutions. Rebranding wprowadzany jest stopniowo, w pierwszej kolejności w USA. Wszystkie produkty marki zyskają nowe opakowania w ciągu najbliższych kilku miesięcy. W Polsce proces ten rozpocznie się w lipcu br.
Firma zapewniła, że wszystkie opatentowane i zastrzeżone formuły jej produktów zostaną zachowane.
Nowe opakowania produktów zostały zaprojektowane w duchu ekologii – w całości nadają się do recyklingu, są monomateriałowe, spełniają zasady recyklingu na światowych rynkach. Opakowania typu airless ułatwiają dozowanie i zwiększają higienę stosowania kosmetyków, są także łatwiejsze do przetwarzania.
Zarząd firmy podkreśla, że pilotażowe wdrożenia spotkały się z bardzo dobrym odzewem rynkowym.
Jesteśmy głęboko przekonani, że transformacja w naszą nową markę doprowadzi do znacznego wzrostu popytu wśród konsumentów, zarówno na produkty detaliczne Marini SkinSolutions, jak i usługi profesjonalne
– skomentował John Connors, dyrektor generalny i prezes Marini SkinSolutions.
Marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kaliforni. Zasłynęła z wprowadzenia do pielęgnacji tak popularnego obecnie kwas glikolowego, zastosowała również w swoich formulacjach lipofilową formę witaminy C w synergii z DMAE. Jej nazwa pochodziła od imienia i nazwiska jej założycielki. Jan Marini jest jedną z najpopularniejszych marek zabiegowych w USA. Jest obecna także w Polsce – dystrybutorem marki jest firma Topestetic. W 2024 r., w 30-lecie marki, jej ambasadorką w Polsce została aktorka Magdalena Lamparska.
TAGI
Komentarze
Przeczytaj także