Karta Członkowska
Beauty Razem
to branżowy "Netflix" z ebookami, VOD, dokumentacją i stałym dostępem do grup FB.
Anna Kowalska
Data publikacji: 02.07.2025
Grupa L’Oréal przejmuje profesjonalną markę do włosów Color Wow. To marka z półki premium, dostępna w salonach fryzjerskich, znana i popularna na amerykańskim rynku.
Koncern L’Oréal podpisał umowę o przejęciu Color Wow, jednej z najszybciej rozwijających się i najbardziej innowacyjnych na świecie marek produktów do pielęgnacji włosów.
Witamy Color Wow w rodzinie L’Oréal. To przejęcie umocni naszą pozycję w kategorii pielęgnacji włosów i stylizacji. Jesteśmy przekonani o jej dużym potencjale, naszą ambicją jest uczynienie z Color Wow silnej marki na całym świecie –
powiedział Omar Hajeri, prezes działu produktów profesjonalnych L’Oréal.
Założona w 2013 roku przez Gail Federici, Color Wow ma w swoim portfolio produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów, w tym ułatwiające kontrolę nad włosami puszącymi się, zagęszczające i zwiększające objętość włosów. Jako jej czołowe produkty wskazywane są „XL Bombshell Volumizer” i „Dream Coat”.
Dołączenie do L’Oréal to niesamowita okazja dla całego zespołu Color Wow. Wejście do światowej czołówki firm kosmetycznych stworzy podwaliny pod dalszy sukces Color Wow
– podkreśliła Gail Federici, założycielka i dyrektor generalna Color Wow.
Marka jest obecnie dystrybuowana w salonach fryzjerskich i przez platformy e-commerce. Swoje siedziby ma w USA i Wielkiej Brytanii.
Umowa przejęcia zostanie sfinalizowana po uzyskaniu wymaganych zgód od urzędów nadzoru. Kwoty transakcji nie ujawniono.
Karta Członkowska
Beauty Razem
to branżowy "Netflix" z ebookami, VOD, dokumentacją i stałym dostępem do grup FB.
Anna Kowalska
L’Oréal jest wiodącym na świecie graczem na rynku kosmetycznym. Ma swoim portfolio 37 międzynarodowych marek z segmentów masowego, profesjonalnego i luksusowego. Zatrudnia ponad 90 tys. pracowników, posiada 21 własnych centrów badawczych oraz zespół naukowy składający się z ponad 4 tys. naukowców i ponad 8 tys. ekspertów cyfrowych. W 2024 r. Grupa wygenerowała sprzedaż w wysokości 43,48 mld euro.
W 2025 r. Grupa L’Oréal została uznana przez magazyn Fortune za najbardziej innowacyjną firmę w Europie spośród 300 firm w rankingu obejmującym 21 krajów i 16 branż.
TAGI
Komentarze
Przeczytaj także